Retailerii de haine estimează o creştere cu 30% a vânzărilor

Scris de Gabriel Adam la 31 Jan 2017, ora 09:00

Marile lanţuri de magazine se aşteaptă la o creştere importantă a vânzărilor în perioada reducerilor de iarnă. Chiar dacă unii retaileri nu vor să avanseze cifre, informaţiile de la Finanţe arată că aceştia au profit de milioane de euro în România, dar înregistrează pierderi în Occident.

Lanidor, cel mai mare retailer de haine portughez pentru femei, firmă ce a intrat recent în România prin franciza deţinută de către firma QAZ Fashion Retail, estimează o creştere a vânzărilor în perioada reducerilor de iarnă de cel puţin 30%.

„În campania Winter Sales, cu reduceri de până la 70% pentru colecţia Toamnă-Iarnă 2016/2017, care se desfăşoară în perioada 15 ianuarie-28 februarie, estimăm o creştere a vânzărilor cu cel puţin 30%. Produsele cărora li se aplică cea mai mare reducere, de 70%, sunt cele de iarnă, pulovere, geci, paltoane, mânuşi, căciuli sau cizme, iar vremea geroasă de afară oferă prilejul ideal clientelor noastre de a-şi completa garderoba de iarnă. De asemenea, preconizăm că peste 40% din articole vor fi vândute în primele două săptămâni din campanie”, a declarat, pentru mediafax.ro, Adrian Dumitrescu, managing partner QAZ Fashion Retail.

Şi retailerul de modă C&A se aşteaptă la încasări mai mari în această perioadă.

“În prezent suntem în faza finală a reducerilor din această perioadă, iar colecţia de primăvară a apărut deja în magazinele noastre. Anul acesta ne aşteptăm la o tendinţă pozitivă şi la o dezvoltare a C&A România”, a precizat, pentru mediafax.ro, Thorsten Rolfes, Head of Corporate Communications C&A Europe.

În România, afacerile companiei C&A Moda Retail SRL sunt în creştere. Astfel, conform datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor, în 2014 firma a înregistrat un profit net de 11,9 milioane de lei (circa 2,7 milioane de euro), compania având la acea dată 213 angajaţi. Un an mai târziu, în 2015, societatea comercială şi-a mărit numărul de salariaţi la 240, iar profitul net aproape s-a dublat, ajungând la 22,5 milioane de lei (peste cinci milioane de euro).

În schimb, compania a anunţat că va închide mai multe magazine din Spania şi Portugalia din cauza pierderilor repetate.

C&A este o companie de retail de îmbrăcăminte din Olanda, care face parte din grupul Cofra Holding din Elveţia. C&A reprezintă abrevierea numelor celor doi fondatori ai brandului, fraţii Clemens şi August Brenninkmeyer, care au pus bazele companiei în 1841. În prezent, C&A este unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din Europa, cu circa 2.000 de magazine în întrega lume şi afaceri de aproximativ opt miliarde de euro anual.

În ceea ce priveşte un alt mare lanţ de magazine, H&M, reprezentanţii companiei din România au refuzat să ofere cifre estimative privind vânzările în perioada reducerilor.

Datele înregistrate la Ministerul Finanţelor arată că firma H&M Hennes&Mauritz SRL a avut în 2015 un profit net de 13,78 de milioane de lei (circa 3,2 milioane de euro) şi 23,91 de milioane de lei (aproximativ 5,4 milioane de euro), în 2014.

H&M este un lanţ de magazine de îmbrăcăminte din Suedia, compania fiind înfiinţată în 1947. În România firma a deschis primul magazin în 2011, iar la începutul lui 2016 lanţul număra 44 de magazine în întreaga ţară.

La nivel mondial, compania avea în 2015 peste 4000 de magazine în 62 de ţări.

Mai multe articole

300x250 Stejarelul
IULIUS MALL 1
RADIO TIMISOARA
FASHION FRIDAYS

PRIETENII NOŞTRII

Petre Nicoara HP