Vestea dată de Kaufland, de interes pentru sute de români

Scris de Gabriel Adam la 2 Mar 2017, ora 08:00

În magazinele din lanţul de retail Kaufland, „mai mult de 50% din produse sunt româneşti, şi aceasta este o opţiune strategică pentru noi”, a declarat Ionuţ Parfente, şeful departamentului de achiziţii Legume şi Fructe al Kaufland, în deschiderea conferinţei Fermierii României.

„Produsele de panificaţie sunt în proporţie de 100% româneşti, mierea 60%, cu lactatele am crescut continuu ponderea şi suntem la peste 50%, iar cu preparatele din carne tindem spre 100%. Doar la legume şi fructe sunt unele probleme, din cauza condiţiilor climaterice”, a spus Ionuţ Parfente. El a arătat că în prezent sunt 87 de unităţi certificate din punctul de vedere al calităţii pentru ca produsele lor să fie distribuite de Kaufland.

Certificarea respectivă presupune o serie de verificări la nivelul producătorilor, se acordă anual, iar costul pe care-l presupune este de 600 de euro, a mai spus reprezentantul Kaufland, în cadrul conferinţei Fermierii României, organizată de Mediafax şi Agrointeligenţa. Ca o replică la cele explicate de retailer, Laurenţiu Baciu – preşedintele Ligii Asociaţiilor de Producători Agricoli – a spus că fermierilor „le trebuie o lucrare de doctorat să vândă o mână de pătrunjel în hipermarket”.

„Mai e şi snobismul acesta al românilor, că produsul nu e bun dacă e românesc. De fapt, noi, românii, suntem de vină că nu avem acces în aceste magazine, pentru că am adoptat poziţia ghiocelului şi am acceptat să ni se pună tot felul de condiţii”, a mai spus reprezentantul producătorilor agricoli.

Mai multe articole

300x250 Stejarelul
IULIUS MALL 1
RADIO TIMISOARA
FASHION FRIDAYS

PRIETENII NOŞTRII

Petre Nicoara HP